Änglar och demoner

Alltså jag är så besviken på filmen Änglar och demoner... eller besviken är fel ord. Jag känner mig snuvad på lite mystik..

Igår hade jag och sambo filmkväll. Vi skulle se filmen av Dan Browns bok Änglar och demoner.
Jag har läst den två gånger nu och sambon har läst den för ett tag sen....
Men det var ju massa missat...
Jag satt hela filmen och frågade min sambo - "Var är chefen för CERN som sitter i rullstol?" Var är han... han måste ju vara med... han är avgörande för slutet....och Robert Langdon ska med upp i helikoptern och glida ner till vatikanen med hjälp av ett stycke tyg.... nääääääää..............

..... fast den var inte dålig...

Nu har jag inte tid att sitta här för jag måste läsa min nya Dan Brown bok.... Jonna hinner väl läsa ut den ikväll... fan....

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du kan vara lugn Anna det bidde inget läsande alls igår..

2009-11-05 @ 14:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0