Det tar sig.

Nu börjar julen ta form hemma hos mig.
Fast jag har insett att min jul är väldigt röd. Jag har nästan bara rött på gardiner och tomtar och ljus och dukar.... kanske borde tänka på det när jag köper in årets tomte. Jag köper nämligen en tomte för varje år... minst en i alla fall...

Har börjat spana mer och mer på julklappar också... det börjar bli dags att handla ihop det sista. Jag var klar lite för tidigt i fjol så jag köpte på mig lite mer på slutet och det var ju onödigt så jag ska lugna mig nån vecka till innan jag julhandlar... om det finns pengar kvar på lönen så klart. Det var ju det också.

Tror jag hinner göra jul före mamma i år.... hahhaha...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag tror att du hinner göra jul före dom flesta =)

2009-11-26 @ 01:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0