Fröken jul hinner inte...

Nej... den planeringen sprack väl totalt för fröken Jul....

Låg uppe och läste slut på den första boken i Twilight serien (ja, jag är en vampyr nörd) och började med den andra boken innan jag kunde få ro till att släcka lampan. Och då var kl över 1....i natt igen... suck...

I morse kravlade jag mig ur sängen och tänkte att jag var väl inte så trött. Dags att börja med allt julstök och sen hämta sonen i skolan på eftermiddagen.... men... jag hann somna om på soffan innan resterande familj ens hunnit åka på jobb och skola. Vaknade till liv vid 11 och blev upprörd på mig själv. Jag hade ju hunnit minst halva huset om jag inte sovit som en stock... så nu ska jag väl börja då....

Iväg med det här inlägget... på med julmusik på datorn (finns en hel del) och sen ska det börjas julstäda och pynta. Och sen får jag göra ett litet avbrott efter middagen för då ska vi på konsert i kyrkan. Sonen och skolan ska sjunga och det blir ett trevligt avbrott från alla grubblerier jag har nu...

och sen skulle jag väl ha lackat och målat klart allt julpyssel som jag tänkte försöka sälja av på julskyltningen och har insett nu att denna vecka har alldeles för lite timmar!!!!



Kommentarer
Postat av: Stina

ja nu går det undan.. raska steg mot julen.. kvittra o var glad nu =)

2009-11-24 @ 21:55:26
Postat av: Jonna

Det där fixar du på ett kick i morgon =) Om inte annat så är det faktiskt en hel månad kvar till jul...

2009-11-24 @ 23:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0