Jag ska rädda julen!!

Jag ställer upp och räddar julen. Jag har gått in på www.räddajulen.nu och röstat på min favorit i ALLADIN chokladasken. Jag uppmanar dig att göra det samma. Jag har så klart lagt min röst på den godaste pralinen i hela asken.... KÖRSBÄRSLIKÖREN!!!

Just nu håller vi ett högt tempo. Det blev bokat och klubbat att jag och Ärtans goa syster Vena ska ställa oss och sälja lite julsaker på julskyltningen. Vi kommer nog att stå utanför Herr Larssons herrekipering. Så om ni har vägarna förbi och få lite julstämning så tycker jag ni ska passa ¨på att komma förbi.... och kanske går ni hem med en liten tomte som jag slitit med... :)

Har idag börjat känna mig förkyld igen..... snuvan, och halsen börjar krångla..... hoppas det ger med sig fort... hade varit tacksam om jag fick vara frisk nu när jag haft en sån envis förkylning sen före halloween...
Har massa jul att göra hemma och handla julklappar och fixa lite stämning..... inte tid att snora...

I helgen blir det till att ta fram julgardinerna och sätta ut lite belysning ute....



Måste passa på att tacka min vän Jonna för att hon är den hon är... hon är äkta.... och tack för lånet av datorn i natt..... :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Herregud, man borde ju få rösta BORT den skiten i stället.. =)

2009-11-20 @ 07:28:25
Postat av: Jonna

Haha! jag måste nog hålla med stina när det gäller chokladen!

Gillar dig oxå Anna!

2009-11-20 @ 11:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0