Hjälp.....

Jag frågade min man idag om jag inte kunde få vara hemma fru istället.... jag har liksom så mycket pyssel som jag bara måste få göra... Han tyckte att det var en jättebra ide´.... enda kravet var att vi vann på lotto först....
PIECE OF CAKE!!!....

Nääää... fast just nu känner jag mig jättestressad. Jag har miljoner projekt som jag redan startat i huvudet. Jag vet ju inte ens om jag kan göra verklighet av dom... men idee´r har jag. inspirationen ligger liksom bakom hjärnbalken och trummar och fingrarna är rastlösa....

Måste putsa fönstren och städa men det enda jag vill göra just nu är att måla, virka, skapa, julpyssla, klippa, limma och så vidare... KANSKE man borde söka tjänstledigt tills det värsta "kliet" i fingrarna har gett sig???

Hur som helst så har jag snart ledigt för helgen och sen är det fritt fram.... så fort jag har putsat fönstren, städat, skurat och donat. ÅHHHHH... jaja... suck...





Jonna ville i alla fall ha något i sin backspegel...jag gjorde en pingvin till henne..
Den blev lika söt som hon.....


Kommentarer
Postat av: tina

du börjar låta ruskigt likt mej nu anna...=)du blir väl inte en konkurrent=D

saknar dig för övrigt...

2009-10-01 @ 12:26:20
Postat av: Jonna

Haha! Ja nu hänger han i min backspegel och där trivas han så bra =) 1000-tack!!

2009-10-01 @ 20:12:56
Postat av: Anna

Men Tina... vi blir väl aldrig konkurrenter.. vi kör ihop!!! Och du... dig saknar jag alltid. kanske är därför jag har det där KLIET i fingrarna???

2009-10-01 @ 21:53:36
Postat av: tina

haha... ja det förstås. vi får ta en gemensam pyssel dag/helg framöver =D kram pårä´

2009-10-02 @ 20:07:31
Postat av: Pilla

En sån där ser jag fram emot att få i min brevlåda oxå! :)

2009-10-04 @ 17:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0