In Lord we trust...

Det har hänt en tragisk olycka här i Älvdalen igår. En 35 årig man har omkommit efter en singelolycka. Bilderna på bilen var på första sidan på Aftonbladet idag. Ryktena går som vanligt fort och många olika namn och förslag på hur olyckan gått till har man fått höra...men nu vet de flesta vem det är och hur det gick till och det är så tragiskt så det är inte sant....
Jag har aldrig träffat honom, bara sett honom på bild men jag känner hans syster och jag är så ledsen för de anhörigas skull. Det är alltid tragiskt att mista någon och det är nog värst när man gör det utan förvarning.
Det är så hemskt lätt att ta livet för givet och skynda sig fram genom dagar, årstider och år.....
Har du sagt till dina nära och kära att du älskar dom idag????? Gör det i så fall.....bara för att...



över till annat...



Har precis läst klart Dan Browns "Änglar och demoner" för andra gången. Dom böckerna är hysteriskt bra. Jag kan läsa om dom hur många gånger som helst. Nu till jul så har jag faktiskt beställt hans nya bok som är en fortsättning på  Da Vinci koden. Ser verkligen fram emot att få läsa den... Blev lite intresserad av mystiken som byggs upp runt boken som kommer till Sverige nu i oktober. Ska ut på nätet och googla lite om den tror jag.



Snart är det Halloween också... det är det bästa jag vet på hela året... förutom JUL då såklart.
I år så lutar det mot att jag kan fira på hemma plan.. och det ser jag fram emot. Har gjort lite lösa planer och så... får väl se... Det är så spännande. Det ska bli riktigt roligt att dra hem till alla..... nu var det alldeles för länge sen igen. .. 


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag som trodde att 1:a april det bästa du vet på hela året =)

2009-10-05 @ 21:43:19
Postat av: Anna

HAHAHAHA:.... ja just det ja!! glömde det.. den 1 april ligger också högt upp på min favorit lista..

2009-10-06 @ 18:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0