Min kaktus...



Den har slagit ut nu.... har ni nånsin sett något så konstigt... den är så söt!!
och alldeles luden...




Igår gjorde jag sushi rullar... det var hemskt länge sen jag provade på den men man ska testa nya grejer.
Och Jonna är ju som förtjust i sushi och har även fått mig att äta det så då lagade jag till det som middag i går. Det blev väldigt intressanta rullar och så men dom var hemskt goda!!! Hade varit något det att ha några rullar i kylen bara lite då och då att ta fram när man blev lite sugen.... mmmmmmmmmm....



Sushi rullar som väntar på att bli uppskurna. Fyllda med crabsticks,
avocado och gurka.... mums....

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kaktusen! >< asg

2009-10-25 @ 01:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0