musik och sånt...

Har försökt att hjälpa Carina med lite disco musik till hennes halloween party här på morgonen. Det gick väl så där.... tur att man har lite hi-fi vänner som kanske kan hjälpa en på traven när man inte lyckas själv.....

Har fått två virk böcker nu och har börjat titta på dom lite men jag känner inte för att ta upp nån virknål riktigt än. Alltså nu börjar det ju lacka mot jul så nu är det julpyssel som kommer i första hand. Får se om vi ska göra ett försök att sälja det på julskyltningen??? jag hoppas på det. Hade varit kul att se om det  är nån som vill ta med sig en liten hemma gjord ängel med sig hem...

Håller på att beta av min att göra lista.... har kommit en bit men än är det mycket kvar...
Så jag har inte riktigt tid att sitta här idag. Hoppas alla får en fin dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0