organiserat kaos råder

Jag springer omkring och är lite överallt. Har så mycket fixande innan jag kan åka till norr så det känns som att det är för lite timmar på dygnet. Har sprungit omkring hela dagen och kan äntligen stryka en hel del från min ATT GÖRA lista. Skönt!! Men listan fortsätter i morgon och det blir till att kliva upp med tuppen!!
Men veckan går väl fortare om man håller i gång och när jag kommer upp till mitt norrland till familjen så blir det att pusta ut och andas lugnare. Men det är långt till måndag och än så länge är det bara att hålla i gång.
Adam och jag har börjat dela ut jultidningarna. Det hade varit underbart om jag hann få undan allt sånt innan vi åker upp. Och så väntar jag på lammkött (riktigt kött) till pappa och hoppas att det blir klart så det kan levereras.
Glad att det äntligen är lagligt att gå och sova..... go natt.....








HALLOWEEN TIPS till alla föräldrar!!!!

Kolla in Lekompaniets annons om Halloween party i tidningen Magazin Dalarna...
Det verkar som om det kommer att bli jätte kul!!!!
( jag gör väl aldrig lite smygreklam?)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja sova lär du nog behöva om du ska orka med de kommande dagarna! Sov gott och kliv inte upp för tidigt =)

2009-10-22 @ 22:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0