Pysselvecka= pysselbilder

Ja... här bjuder jag på lite pyssel bilder då..
mitt huvud vägrar blogga idag och jag lyssnar på min skalle, slänger in några bilder och går och vilar i stället!!

fast jag börjar med lite blom bilder.. så mamma får se att jag sköter mig..

Denna roliga kaktus ska snart blomma i stora broscher... den är så vacker..


och orkiden blommar också ja...



Om man håller på att tillverka en julkalender av tändsticks askar så blir det
några tändstickor över.... vad fan gör man med dom.... detta!



Tillverkat söta julhjärtan... finns till salu om någon vill ha...


Har även börjat med söta änglar.... dom är i keramik och inte fullt så enkla
att måla men roliga



Det här ska bli min halloween kostym hoppas jag...



Pernilla behöver rosa benvärmare.... såklart levererar jag!!

 och till sist... en jobba-natt kaka som Jonna fick smaska på...mm den är så god!

Kommentarer
Postat av: Pilla

Helt underbar blomma!!

Är så lycklig över mina benvärmare... ska göra armband jag!! :)

Men fruktansvärt fult tändstickshus!! hehehehe

2009-10-13 @ 20:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0