börjar samla på mig julklappar

Jo men jag har faktiskt börja tänka lite på julklappar. Har suttit nu en stund och tagit ut bilder till det som ska bli den årliga fotokalendern som mor och far får varje år.... och så har jag hittat på ett nytt pyssel som nog blir någon julklapp eller två....

Och så är jag smått fnissig ikväll.... jag tänker på bananen som Jonna har på sin blogg. Jag har inte räknat ut vad den skulle vara bra för förräns igår ... jag har matat apan så den borde vara smällfet nu.... och skrattat åt mig själv.... jag är nog lite blond i alla fall...


Kommentarer
Postat av: jonna

Haha! Ja det var roligt =)

2009-09-22 @ 11:10:57
Postat av: jonna

Haha! Ja det var roligt =)

2009-09-22 @ 11:11:29
Postat av: jonna

Jag tycker visst om att upprepa mig =)

2009-09-23 @ 13:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0