Försäljning pågår!

Adam ska få testa att sälja jultidningar i år. Jag tycker att han är stor nog att få pröva. Rent pedagogiskt tycker jag att det är ett utmärkt sätt att lära sig saker. Han får lära sig att vara artig och våga prata, ta ansvar, känna att han jobbat i hop till något helt själv osv... nu är ju mamma lite duktig med eftersom hon ränner runt och viftar med katalogen till alla också men lite måste man ju hjälpa dom. Speciellt när det är halva skolan som springer runt och säljer. Så Adam säljer jultidningar någon vecka till om det är någon som är intresserad!! Det är bara att säga till. Han har siktat in sig på en fin fin premie så vi får väl hoppas att han kommer upp till den...


Just nu tar inte bara stickningen upp min tid. Jag och Adam var till Mora i fredags för att köpa en present till en kille som Adam skulle på kalas till. Jag tyckte att det var så länge sen jag köpte nåt till mig så jag slog till med ett data spel. Evigheter sen jag suttit och spelat lite... så ett spel blev det. Jag köpte CSI "superpack" Och jag är frälst och fast i detta också nu.... så om ni inte ser mig på ett par dagar.... så vet ni åtminstone var jag är!!
CSI är en helt underbar serie och spelet ser lovande ut än så länge...

Kommentarer
Postat av: Maggan

...men då får du fylla den själv i så fall.... ler

2009-09-08 @ 14:39:54
URL: http://mims1.blogg.se/
Postat av: Nicole

Var gärna med och buda på min designauktion som ligger uppe nu! :)

http://xoxonicole.blogg.se/2009/august/designauktion-turkos.html

2009-09-08 @ 15:48:09
URL: http://xoxonicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0