Jobbigt

Just nu är det jätte jobbigt. Jag har så mycket ideer som rusar runt i skallen och jag kommer inte ens få hälften av det gjort. Men jag måste börja med att få ordning och reda här i huset. Jag börjar med hobby rummet. Det måste göras om ordentligt. Jag har beställt IKEA katalogen nu och hoppas att jag kan hitta nåt inspirerande där.
Som det rummet ser ut nu så har man ingen större lust att sätta sig ner och börja skapa....

Jobbhelg denna helg men det går väl fort och smidigt... i morgon är jag ju ledig igen. Då ska jag väl börja ta itu med allt annat i huset som borde ordnas... får väl se hur mycket det blir av allt...

Virkningen har jag lagt åt sidan lite grann nu.... men bara lite. ..

Men mina tankar bara rusar runt i skallen så nu måste jag sluta för jag kan inte koncentrera mig på att skriva något vettigt ändå....

Kommentarer
Postat av: jonna

Du har det tufft du =) Tur att du lyckats lägga undan virkningen ett tag iallafall så du hinner med allt =)

2009-09-13 @ 23:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0