morgon med värk

Jag brukar inte vara den som gnäller och är grinig men ibland blir jag bara så trött på mitt huvud och denna värk. Som ett jävla brev på posten kommer den... om och om igen... fy sjutton. När jag var liten så kallade läkarna det för barn migrän och det skulle väl gå över när jag blev äldre. När jag började högstadiet så kallade dom det tonårs stress och det skulle väl gå över... i gymnasiet var det tonårsmigrän och berodde tydligen på all stress och ångest över skolarbetet... men nu då.... Nu är jag ju över 30 och har väl kommit över tonåren???? eller???

Har jag möjligen medelåldersmigrän nu då som går över bara barnen har vuxit upp och flyttat ut eller??




På kvälls sidan när sonen somnat och jag inte orkade stoppa i mig mer piller så började jag virka på min första AMIGURUMI... Amigurumi är  japanska för stickade och stoppade leksaker som ofta ges djurliknande utseenden.
Min första blev dock ett bokmärke av en lego gubbe till Adam. NI får se bild senare. Har börjat på en blå guldfisk också. Blå blir den för att det är bara det garnet som är kvar just nu... hahhahaah...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0