pyssel bilder

 
En väldigt suddig amigurumi. Det är den där Goompa tjejen som jag gjorde.



Stickade vantar som jag gjorde till Tinas äldsta dotter Tuva.



En kyckling som jag test gjorde lite snabbt...



Började på en rambo docka till Adam också.... inte ihopsatt än bara...



Rambos huvud..... han ska få ett rött pannband också...



Julstrumpor från IKEA som jag fyndade på loppis. Ska blinga och pynta
upp dom lite så blir det nog bra.



Målat dalahäst i min egen stil..... med stenfärg.... cool....



Bjuder på lite pyssel bilder..... inga kloka ord idag.... inte...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tänk om man vore hälften så pysslig som du.. vad glad jag hade varit!!

2009-09-23 @ 22:42:34
Postat av: Anna

Men Jonna.. Det blir snart julpyssel på villavägen.Då är du välkommen att limma och klippa och klistra om du vill.. :)

2009-09-24 @ 08:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0