Vad står på schemat idag`???,

Idag hade jag tänkt undvika migrän, fast det verkar ju hopplöst. Har druckit 3 liter vatten och det enda som händer är att jag pissar stup i kvarten.

Idag hade jag tänkt äta lite mat, fast det verkar ju hopplöst. Varit uppe i natt och haft så ont i magen....har än..

Idag hade jag tänkt få sovmorgon, fast det va hopplöst. Min sambo hade tydligen samma tanke eftersom han försov sig litegrann så det behövdes team work.

Idag hade jag tänkt ta på mig lite roliga kläder och piffa till mig lite, fast det verkar hopplöst. Alla kläder ligger i tvätten och jag har inte orkat tvätta....

Idag hade jag tänkt att beställa lite ur Panduros rea katalog, fast det brukar vara hopplöst... allt är redan slut!

Idag hade jag tänkt få krama min son lite och se det är väl det enda som inte är hopplöst!!
Så gosigt så jag glömde helt bort alla andra hopplösa saker.....


Kommentarer
Postat av: Jonna

Det låter som du har haft en tuff fm! Hoppas att em blir bättre =)

2009-09-24 @ 11:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0