Ärtan Fyller år!!!

Funderade idag när jag kom på att Ärtan fyller år att det kanske skulle till en Tilda katt till hennes lilla kattfamilj. Jag menar kan sambon ge henne en katt i julklapp så kan väl en vän ge henne en när hon fyller år....
fast sen tyckte jag nog inte att jag skulle hinna ändå och la ner ideén.

Vid halv två tiden så kom jag väl på att jag nog skulle hinna ändå och sydde som en galning för att hinna klart innan jobbet. Skippade mat och allt... ville ju få klart den så ärtan kunde få den när hon kom på jobbet.
Men Ärtan hade tagit ledigt och jag hade slitit i onödan... fast det löste sig ändå. Jag skickade den med privat bud till henne så hon har fått den ikväll. Ärtans RIKTIGA katter är ju så vidriga för dom envisas med att hålla sig med ett levande skafferi inomhus. Så jag tänkte att hon skulle få en katt som inte man behöver passa på. Ingen levande föda.... inget krafs på fin möblerna och ingen kattlåda att tömma....







Så till sist var den klar med klänning och rosett och allt...
som vanligt hade jag bara telefonen med mig så det blir lite halvtaskiga kort....


Nu har jag ett nytt projekt på gång..... men det får ni se senare...

OCH GRATTIS ÄRTAN!!!!!
hoppas du får en toppen helg och födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0