Bloggverksamheten är hög

Just den här veckan har det ju gått alldeles utmärkt att blogga verkar det som.
Mycket att skriva om och flera inlägg. Det var kul. Hoppas det håller i sig.

Ska idag ta itu med mitt lite hemliga projekt och hoppas att jag hinner klart det under natten.
Det ska bli en present så jag tänker inte avslöja vad det är för nåt här för det är alldeles för många nyfikna här... hahaha...

Just idag har jag en sjuk längtan efter....
 
så innan jobbet ska jag nog glida ner till handlar´n och fixa mig en liten burk så jag orkar med nattens jobb.
Det kan ju bli två burkar.... fan natten är lång...

Och sen var det helt plötsligt helg igen och valborg och jag har bestämt mig för att det ska grillas och eldas i slogboden. Helst så hade jag velat testa en mojito också så det ska jag nog ordna. Tänkte att vi skulle göra ett försök att åka till Sollerön också och så har sonen ett kalas att gå på i helgen och jag ska jobba lite extra så den här helgen försvinner väl fort.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Nyfikna.. Nu förstår jag inte alls vad du menar.. =)

2010-04-30 @ 09:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0