Jag ber om en paus snart....

Gårdagen spenderades på balkongen med grannen och en kaffe kanna!!! TOppen!!
Idag spenderade jag dagen med Carina och en kaffe kanna. Toppen!!
och så har jag sytt och sytt och svurit.....

Men jag måste nog ta en pyssel paus snart. Jag har inte tid med nåt annat. Jag är antisocial och helt insnöad i mitt hobby rum. Jag ska nog skaffa mig en nyckel dit och så får sambon ta hand om nyckeln.
Det är så mycket som jag absolut skulle ha gjort....
Jag skulle ha ringt min Tin som jag typ inte sett på 300 år känns det som.
Undrar om jag ska skriva det på min att göra lista inför i morgon???
Det borde jag....

Förresten!!!
Alla allergiker.... har ni redan börjat känna av våren???
Jag funderar på om det är något lurt med min son... men är det inte lite tidigt??


Kommentarer
Postat av: Jonna

Om det är våren eller en vanlig förkylning som är på gång vet jag inte, men nått känner jag av iallafall..



Fika och trevligt sällskap är aldrig fel =)

2010-04-16 @ 01:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0