Påsklov

Jag har haft påsklov och varit upp till mitt kära norrland. Hann som vanligt inte med hälften av vad jag borde men det blir ju lätt så. Har hunnit träffa somliga och somliga inte. Pappa är dålig i ett ben så jag har mest sprungit på besök hos honom och hjälpt honom med diverse. Han ska in på röntgen i morgon så jag hoppas att det löser sig.

Sambon blev firad av kusinerna och farbror där uppe och kom hem med ett stort paket i bagaget. Ska bli väldigt roligt att se honom få ihop en stor modell bil... speciellt nu när våren har kommit och det är så himla mycket som ska göras. Men han har lovat att sätta ihop den så då får han väl se till att göra det då.

Jag är fortfarande lite insnöad på Tilda dockorna. Men jag har lite prestations ångest. Pilla är ju proffs på dockorna så henne törs jag inte ens visa mina dockor för... och BertaStina är lika duktig hon....
Men jag har i alla fall fyndat lite tyg i Lajksjön (butiken som för övrigt har allt) och i går kom ett paket från Panduro med hudfärgat Tilda tyg så nu ska jag väl sätta fart bara jag får tid över.....
Har lite planer på att försöka mig på att sy väskor också men jag borde nog hejda mig lite nu...

Snart sommar och då kommer jag inte att pyssla alls om jag känner mig själv rätt.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Du behöver då absolut inte ha ngn prestations ångest över dockorna! Dom är ju super fina!!

2010-04-12 @ 19:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0