Sjuka...

Ja vi är sjuka.... eller det är på gång.

Adam har haft feber sen i fredags men är idag feberfri. Men han har sån hosta så det är inte klokt. Jag håller honom hemma denna vecka så han får piggna till ordentligt. Och som ett brev på posten så kommer även sjukan till mig så klart... Halsen värkern, näsan hänger inte med, huvudet är snurrigt.... ja ni vet...

Men jag skakar genast av mig det och glömmer bort att känna efter. Inte har jag tid att vara sjuk nu inte. Nej nej....nu är det ju vår! Då ska man vara ute i solen och äta glass och titta på vårlökarna som växer. Jag tänker inte bli sjuk.

Fast det är ju helt ok att vara hemma med sjukling också... vi har spenderat dagen med att spela Uno och se på film. Det är ju inte alla dagar man har tid med sånt...



Hittade en rolig bild på en tiger som bor hos oss. Gjorde ett försök att ansiktsmåla
och sonen kontrar med inlevelse såklart... min lilla dramatiker...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nä inte får du bli sjuk! Passa på att vila upp dig så pass det går medans du tar hand om sonen nu!

2010-04-20 @ 22:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0