Tilda febern går

Akta er för farlig smitta. Det är visst Tilda febern som går. Min kära Pernilla från de djupa skogarna i norr gav upp ett litet rop på hjälp via telefonen idag. Hon är visst fast i Tilda träsket, har drabbats av Tilda febern och det med rätta tycker jag. Det är ju hennes fel att jag också ville prova lite Tilda dockor och sånt.... och nu är jag fast...

Men jag har ett litet hemligt projekt på gång och det är inte en Tilda.... det är nåt helt annat till en väldigt speciell person...

Hur som helst så slutade hela sms stunden med pilla med att jag lovat henne att skicka en bit tyg som hon sett att hon hade. Jag tror att hon bara ser och hör Tilda just nu. hon ser möjliga Tilda tyger överallt.

Nu är då inte jag ett dugg bättre än henne. Jag har T om lyckats sy en klänning av en spetstrosa. Givetvis OANVÄND!!
Blev en vacker klänning till en vacker docka....
Men snart är tyget slut och då får jag äntligen lägga ner det här med Tilda och göra lite annat pyssel istället...


Kommentarer
Postat av: Pilla

HJÄLP!!

2010-04-29 @ 09:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0