helg igen

Alltså... säg vad ni vill nu alla ni präktiga morsor. Men ibland längtar man bort.... i alla fall jag.
Det hade varit så skönt att bara stänga ut världen runt omkring sig bara för en stund. Släppa alla måsten som "vad ska vi ha till middag bekymmret" eller " Har du sett mina nycklar" eller "borde vi inte tvätta nu"..... bara strunta i alla JAG BORDE OCH JAG MÅSTE och bara vara .... en liten stund....

tur att jag köpt nya hörlurar från Scullcandy idag. Dom ska kopplas in och världen utanför får försvinna i en liten dimma..... en liten stund...


Kommentarer
Postat av: Pilla

Håller med föregående talare.... Idag vill jag att alla måsten bara försvann... att få sitta en hel dag med mina Tildisar och påta på.. Och du har fortfarande inte bestämt vilken tilda du vill ha :)

2010-02-28 @ 17:36:43
Postat av: Jonna

På med lurarna bara och skit i omvärlden ett tag =) det förtjänar du!

2010-03-01 @ 00:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0