Idag sprudlar det....

Idag sprudlar det i hela mig...
eller så har jag fått i mig alldeles för mycket kaffe!!!

I alla fall så är jag glad och det är huvudsaken. Jag orkar liksom inte vara nere och sur. Det är inte bra karma!
Kan inte alls förstå hur folk orkar vara ledsna och irriterade hela tiden.

Är något fel eller inte som du ville ha det... gör något åt det.

Har massor av saker att göra idag men allt liksom hänger i luften och jag blir sittandes...
Måste börja planera sambons födelsedag
måste ta tag i städningen av sonens garderob
skuller gjort slag i saken och försökt sälja lite armband
skulle ha städat
skulle ha tvättat

Häller upp en kopp kaffe till i stället!!



Ha en trevlig onsdag allihopa!!



Kommentarer
Postat av: Jonna

Härligt att vakna på toppen humör och med massa energi!

Du gör helt rätt i att ta en kopp kaffe istället =)

Hoppas du får en fortsatt strålande dag på jobbet!

2010-02-03 @ 13:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0