Lite handledsvärk

Helt otroligt så insnöad jag blir emellan varven.
Nu har jag hållt på med makrame armbanden i flera veckor och varit helt uppslukad av dom.
Nu har jag övergett knytandet för virkandet. och lär väl vara uppslukad av det med...

Projekt på gång:

Några makrame armband kvar innan tråden är slut

Virkat klart en söt kanin med morot men behöver dock lite personlighet och ansikte

Håller på att avsluta Adams första hemstickade tröja i svart och blått. Bara en ärm och montering kvar

ska börja på att virka en ninja??? hahaha...

Har en fågelholk som ska lackas och ännu en att måla

Har en tavla med lite metal art på gång

Skulle måla lite tavlor till Carina och lek kompaniet också....




Men det är kul att ha lite för sig faktiskt och ibland lönar det sig juh... har faktiskt sålt mitt första armband redan och prismärkt de andra så är det någon som vill bjuda en slant för ett unikt smycke så är det bara att säga till.
Priserna på armbanden varierar beroende på sorten pärlor som är i armbandet och typ av tråd. Hör av er om ni är intresserade att kika på dom...

Nu väntar jobbet och massa timmar med virknålen???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0