Wowowiwa!!!

Ja, då börjar årets näst bästa månad!! För den bästa månaden är ju december...det vet ju alla.
Men nu kommer den näst bästa och det är mars och det är min månad!!

Har jag någon önskelista till min födelsedag??? JA!!!!
Jag vill att någon surfar in på happystore och inhandlar en söt fickspegel åt mig.
På samma ställe finns det en billig akupressur ring. Den kan också få komma i paket.
Eller varför inte hudkrämer från Miso pretty eller boss lady??

Passar inte det kan nån surfa in på praktfull och välja nåt vackert till mig. Fast inga ljuslyktor!!!

Den som känner sig modig kan ju svänga in på miss Smith och se om det finns några roliga örhängen till mig...

Eller... klicka in er på  glitzit och gå lös bland strass och nitar. Jag tar emot vad som helst....

En annan önskning är dom söta runda glasbollarna på EM möbler. Lila ska dom va och tre stycken ska du ta.

Sista önskningen.... ska jag ge min sambo!!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha! du är rolig du =)

Lika seriös som vanligt i dina önskningar..

2010-03-01 @ 00:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0