2009 i bilder

2009 var året som .....


det målades mycket och pysslades i massor....
 .... det stickades en hel del...

 2009 var första gången som sommarkalaset hade ett tema.... :)

 ... slogboden användes mer än nånsin...

 ...tack vare sambon som fixade väggfasta bänkar till slut...

.. detta året kom också tillökning hos Kristina och Anders....sötaste Wilma


och så fyllde en kär vän och arbetskamrat jämna år.... vi gratulerade såklart fast vi inte fick...
  <------födelsedagsbarnet!!!


År 2009 gjorde jag min första pinata till sonens kalas och det gick ju fin fint!!!!

 .... gjorde även min första sushi rulle under 2009 och fler kommer det väl att bli!

   2009 la vi lagom fokus på fester... kanske lite för lite...

  Under 2009 växte en ny vänskap fram och gjorde mitt år toppen!!

 
2009 drack jag champagne som jag för första gången verkligen gillade!!!

 Året som min son fyllde 7 år och det var bara dags att inse att han blivit stor eftersom...

... helt plötsligt så åker han dom stora läskiga karusellerna!!

 och helt plötsligt så är han borta hemifrån mån- fredag och går i skolan och har en ryggsäck med skolböcker.....


År 2009 var ett skönhetsår .... fast....


Det gav varierande reslutat...

 Under 2009 så svensson semesterade vi....
 plockade vuxen poäng genom att plocka egna kantareller....


Året har bjudit på smått och gott men det är en sak som fattas under detta år... eller rättare sagt. Det är ett par saker.... Det är evig vänskap med ibland för stora avstånd...





Detta fattas mig... det vill jag ha mer av under 2010..
   

GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha!! Hurra för roliga bilder och kommentarer =)

2010-01-02 @ 23:48:51
Postat av: Maggan

Det där värmde :) hoppas vi syns mer i år!

2010-01-07 @ 09:33:53
URL: http://mims1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0