efter en kanna kaffe

Idag bjöd jag över min granne på kaffe. Det var så länge sen vi träffades. När gräsmattorna är gröna så ser jag henne jämt och ständigt men när det är snölagt på vår gata så fryser kärringarna inne tydligen! Men sagt och gjort, fikat har jag. Och efter en kanna kaffe så upptäcker man att hela eftermiddagen sprungit förbi. Ingen städning blev gjord i dag heller. .. attans!!

Linda kom med det utlovade spelet idag. Lycklig blev jag... fast jag har inte hunnit test dansa än. Jag suger ett tag till på den karamellen. Men tro mig, dansa kommer jag att göra och tjuvträna tills det blir någon lämplig fest att testa spelet på. Hoppas det blir många tillfällen....


Kommentarer
Postat av: Stina

men fan va trevligt, har du blivit en kärring nu =) eller är det bara grannen du menar S

2010-01-19 @ 09:47:06
Postat av: jonna

Måste vara grannen hon menar isåfall =)

2010-01-19 @ 23:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0