hoppsan ja..

Och så gick det nästan en vecka innan man loggar in här igen då för att blogga. Borde städa bort julen både hemma och på datorn men det får vänta en dag till. Har faktiskt inte gjort ett skit idag... och det var underbart skönt. Sov länge och sen bara brytt mig om mig själv. Plockat lite ögonbryn, lagt en ansiktsmask.. ja.. ni vet...
Fick en påminnelse av Jonna idag att jag inte bloggat på ett tag så då var det väl dags att lämna in ett inlägg nu då. Det händer just för tillfället inte så mycket i min tillvaro. Jag knaprar mina mag tabletter och försöker att inte hetsa upp mig över småsaker. Det är liksom ingen mening. Livet är alldeles för kort för sånt!!!!
Jonna påminde mig också om klädköp idag. (hon är rätt bra på att påminna en om saker) så nu har jag varit in och köpt mig en tröja eller två till vårkantens värme!! Tack för påminnelsen Jonna!



Och så har jag nu av verkat de fyra böckerna i TWILIGHT serien. Allt slutade lyckligt men det blev väldigt invecklat på slutet. Det var en twist på tamme fan allt!! men helt underbara böcker... verkligen.
Är man ute efter hopplös men sann kärlek så ska man sluta läsa efter den tredje boken. Kan man inte hålla sig eller vill ha lite mer invecklingar på en redan invecklad historia så ska man absolut läsa 4e boken.

Nu har jag travat upp ännu en hög med böcker som jag hunnit läsa och upptäckte att jag inte hade nåt att läsa alls hemma.. så jag fick panik handla i dag. Pocket bok på Ica men det duger tills jag hittar något bättre!

Nu måste jag tyvärr sluta och krypa i säng för i morgon ska julen ut och håret ska friseras.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0