På bio

Idag var vi på lek kompaniet hela dagen och träffade kära vänner och busiga barn. Alltid trevligt som vanligt!!
På kvällen gick jag på bio.... helt själv.... ingen som kunde följa... en bra kvinna reder sig själv och går själv!
Fast jag ångrade mig så fort jag satt mig i biosalongen och det vällde in tonåringar. Om jag nånsin känt mig gammal så tog det här priset. Kände mig som en ensamstående tjock medelålders kvinna som satt där och dreglade på lammköttet uppe på bioduken.. hahahahahahaha... men filmen var värd det!!!

I morgon börjar en ny vecka och det är massor att göra. Trista saker och roliga saker. Vissa saker ser man fram emot mer än andra. Just nu ser jag mest fram emot att få mitt dans spel som Linda levererat långt nerifrån Sverige!!!

Ha en skön vecka alla vänner... min ska bli det!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Då kommer man inte se röken av dig på ett tag då.. Du lär väl vara hemma och dansa dagarna långa ett tag framöver nu =)

2010-01-17 @ 23:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0