toppenvecka!

Denna vecka blev ju skaplig....
Börjar veckan med att träffa Jonna och Kristina och en liten Wilma på en Låååånnng fika! Mycket gott fika och massa babbel och så chansen att snusa oå världens sötaste lilla person. En liten dos bebis i veckan är bara nyttigt!
Och prata bort några timmar med vänner gör jag gärna!!

Ärtan och jag kom på en ny tävlingsgren på lördagen. Det gällde att gissa låten med hjälp av låt texten. MEN... om låten var på svenska så översatte man den till engelska och tvärtom. Det blev många skratt kan jag säga....
t ex. " Hej. Jag är troende och gravitationen släpper taget om mig ikväll" Kan ni räkna ut den??? Ärtan tog den givetvis direkt....

och sen går jag och avslutar veckan med en bingo lotto vinst på 500 spänn.... inte illa alls!! det bästa är att jag fick den av sambon och jag lämnar inte ifrån mig den. Ser det som en bonus från honom till mig för att jag är så underbar.

Och tänka sig.... inte en enda gång på hela veckan har jag haft ont i magen... och ingen migrän heller... toppen som sagt var!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0