Adam 8 år!

Idag fick jag väcka min 8 åring (!!!) med frukost på sängen och vacker sång. Lite presenter och lite skratt var precis vad vi behövde för att komma i gång på morgonen. Nu väntar lite jobb och sen blir det bara kalas hela veckan och helgen känns det som. Han fyller liksom år bra tid på året, lagom till midsommar. Så vi måste ju fira lite extra....

Det finns väl inget sötare än att se en nyvaken kille sitta upp i sängen och fyra av ett fyrfaldigt leve för sig själv.
OCh då spelar det ingen roll om man fyller bara 4 eller om man fyller 8.
Och han växer så fort och jag hinner inte med alls...

Min stora pojke som nyss fick plats på en kudde mellan oss i vår säng....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0