Småpanik

Jo, där jag kommer ifrån så heter det småpanik..... eller totalt vettskrämd och nervös.
Jag har fått en förfrågan om ansiktsmålning på parken på söndag under familjedagen och jag har full panik!!
Törs jag, kan jag, kan jag, kan jag????

Blev tillfrågad om jag kunde tänka mig att stå och måla lite barn på familjedagen och jag visste faktiskt inte vad jag skulle svara. Det var nån som sett bilden på Ärtan som Tiger och tyckte att det såg så fint ut och ville att jag skulle måla..... men...
Ärtan är 28 år och sitter still och hade mycket tålamod med mig. På söndag handlar det om barn som nog har svårt att vara still och ansiktena är små och....

Det hade varit roligt att testa samtidigt..... men... åhhhhhh...

I full panik så ringer jag Maggan såklart. Och inte blev det lättare att prata med henne. Allt lät så enkelt för henne men hon håller ju på med det här så. Men hon tror jag fixar det...fast jag vet inte om jag håller med henne.

SAMTIDIGT... om man inte vågar testa så kanske man missar nåt!!!
Vad tycker ni folk och fä... ska jag våga?

Kommentarer
Postat av: Stjärt

Det där fixar du, det vet jag. :)

2010-06-11 @ 01:03:50
Postat av: jonna

Klart du gör!! Du som alltid brukar säga: "Det kan väl inte vara så svårt" =)

2010-06-11 @ 10:07:29
Postat av: Vena

Klart du fixar det. Du är ju bara bäst Anna!!!!!Duktig på allt!!!

2010-06-11 @ 12:06:06
Postat av: Pilla

Klart du ska! Det blir jättebra!

2010-06-11 @ 14:27:20
Postat av: Tina

jorå...har oxå testat... ha en lite högre pall så dom inte når ner med tassarna så sitter dom hyfsat still=) skadar inte att ha nå kul i håret eller tatuering i pannan så dom har nåt att titta på...haha.. klart du fixar det!! du lär då få måla mina när vi kommer dit=)

2010-06-12 @ 08:31:11
Postat av: Anna

Det ser jag fram emot Tin....

2010-06-13 @ 17:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0