Sol igen

Idag är det vackert väder igen ... än så länge...

Smått irriterad på min tillvaro idag. Behöver bara titta på nåt särskilt som retar mig och känner för att skrika rakt ut. Tvätt högen... orensad rabbatt... vågen... kylskåpet...ta mig tusan jag retar upp mig idag till max för allt och inget.

Det är väl en sån dag när man är så trött och less på att leva som man gör och inte som man borde.
När man är trött på att alltid göra alla måsten innan man gör det man känner för...
När man trots att man tjatat märker att det inte händer nåt i alla fall..
Dagar då man upptäcker att man är den enda som orkar engagera sig och göra det man måste..
Dagar man helst hade spenderat i sängen....

jodå... jag har också såna dagar. Det händer faktiskt mig också. Men jag brukar kunna skaka av mig obehagskänslan och det tänker jag göra nu med. Jag ska nog gå ut och njuta av solen med en kopp kaffe innan jobbet... Ha en trevlig onsdag allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0