Årets bästa present nr 2

Jag trodde ju att inget kunde slå Vilda Tilda som Pilla gjort till mig men älvdalsbrudarna förvånar mig med en till favorit present!!! Jag fick världens tuffaste klocka. Förmodligen är jag den enda som tycker det men det struntar jag då rakt i.... den är underbar och jag älskar den!!!





Är den inte underbart rolig och fräck???

Tack Ärtan! Tack Jonna! Tack Linda! Tack Kristina! Tack Malin!

Jag bjöd hem tjejerna på marängsviss igår kväll och det blev en rolig träff som vanligt. Lite skålande och mycket diskussioner. Allt från vänsterhands saxar till bästa ögonbrynsborttagningen.... fråga inte ens... det brukar dra iväg åt alla möjliga håll!



På pysselfronten då???
Jo då... jag har virkat i helgen.
Just nu har jag 20 mormorsrutor klara men slut på garn.
En halv giraff och även där slut på garn.

Har hittat en hel del nya saker men borde ta itu med ett projekt åt gången nu... det är ju så svårt.

Kommentarer
Postat av: Stjärt

Varsågod!! Den är sjukt snygg. :)

2010-04-03 @ 01:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0