Födelsedag och kärt besök

Hela helgen har svischat fram. På onsdag kväll fick jag besök av familjen Molin. Äntligen!!!
Det var typ det sista jag minns för sen har helgen gått i ett. Helt plötsligt var det söndag och dags att säga hejdå igen!!!

Men vi har haft det bra i helgen. På torsdagen var vi med barnen till badhuset och på fredagen blev det lekompaniet och på lördagen var det min födelsedag. Jag blev så bortskämd på min dag. Rickard lagade middag åt mig och dukade och tog hand om disken.... tycker nog att han kan komma varje gång jag fyller år!!!

Jag fick jättefina presenter av mina nära och kära men jag har inte riktigt tid att lägga ut några bilder just nu. Det är måndag igen och jobbet väntar som vanligt...
Men jag ska lägga in bilder så fort jag kan...

Tack Pernilla och din familj för den trevliga helgen. Tack Rickard för den goda maten. Jag äter gärna rester nu i flera dagar!! Tack Penny prinsessa för att du är så söt. Tack Hampus för att du är minst lika cool som jag!!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0