uppdatering

Ja, jag har bara inte hunnit slå på datorn den här veckan.

Nästa vecka får jag besök från norrland och jag städar och plockar och donar... och liks förbannat ser det likadant ut när jag är klar! Men dom kommer även om jag inte hunnit städa så jag kanske slänger det sista under tv rums mattan och låtsas som ingenting!

Har försökt ha sportlov med familjen under veckan.... det gick väl så där....
Nu jobbar jag hela helgen och det ser jag fram emot.
Jobba helg med Ärtan brukar gå himla smidigt!
BertaStina som avslutning på helgen vilket gör att min lång helg brukar gå fort!!

Jag håller som bäst på att önska mig nåt av gubben i födelsedags present.... men jag vet då inte vad....
måste nog tänka till en gång extra på det....

Nu ska jag plocka i ordning lite böcker. Jag har av verkat en hög nu igen som ligger i en hög nedanför sängen. Kanske vore dags att fixa en hyfsad bokhylla???


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha! Jag röstar på att sopa skiten under mattan =)

2010-03-06 @ 14:10:50
Postat av: Pilla

Men det är väl inte lönt att städa innan vi kommer... för det lär inte märkas när vi åker. Och då kommer det vara 7 resor värre... Så spara krafterna tills vi har åkt i stället. Eller sätt Rickard på att städa som en fördelsedagspresent!!

2010-03-07 @ 10:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0