Virkar för mycket!!!

Jag säger bara.... JÄVLA ÄRTAN!
Jag hade faktiskt lagt undan virknålen och jag hade faktiskt börjat pyssla med nåt annat...
Och sen blev det OS och då ville alla helt plötsligt ha OS mössan...
och då ville Ärtan ha andra färger....
och den blev tok snygg och Ärtan är jätte glad...
Men jag kan liksom inte lägga ner virknålen nu... jag tillverkar sak efter sak efter sak...
Jag undrar om jag inte ska be mitt dåliga/bra samvete (kallas även Jonna) att helt enkelt kidnappa min virknål.
Antingen det eller så kommer mina värkande handleder inte klara av en vecka till.
Men just nu är livet bara mössor... gräsgröna tofflor och turkosa tossor och annat...


Kommentarer
Postat av: Jonna

Visst kan jag kidnappa virknålen för dig och lägga fram stickorna istället, så kanske tröjan blir klar =)

2010-03-09 @ 05:52:27
Postat av: missnorrland

Ja.. just ja...den är ju inte klar heller.. hahaha..bra jonna

2010-03-09 @ 10:02:09
Postat av: Stjärt

HURRA FÖR MIG heter de! Och du är ju kung på att virka, inte låta sådan talang gå till spillo... ;)

2010-03-10 @ 23:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0