Blomsterängeln ska byta adress..

Ja hon är klar nu min blåklintsblå blomsterängel. Hon har fått pärlskor, vingar, smycken, och en blombukett.
Blivit nerpackad i en kartong och ska skeppas i väg till min moster uppe i norrland.
Där får hon nog massor av kärlek för min moster gillar verkligen änglar. Precis som min mamma och jag.









Så nu skickar jag iväg henne och hoppas på att moster kommer att gilla henne.



Har slitit med mitt hemliga projekt i helgen också. Men efter att gjort om kroppen 2 gånger och det är dags för den tredje så har jag lagt ner det ett tag. Det ska få ligga till sig lite och jag ska samla på mig kraft. Det var inte så lätt som det såg ut.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0