kan inte leva utan min man

Det är ju bara att konstatera. Jag kan inte leva utan min man... eller åtminstonde inte sova
Men nu är han hemma igen och jag ser verkligen fram emot att krypa ner och sova efter ett par sömnlösa nätter.
Alla som känner mig vet att jag är LÖJLIGT mörkrädd ...

Vi hade som bestämt att vi skulle åka till Stockholm över helgen och trivas lite på en camping men resplaner och tider gick inte ihop med en endaste camping så vi övergav den ideen. Så nu tar vi en helg hemma. Sonen blev väl lite besviken eftersom hans far inte lärt sig att man ALDRIG ska lova saker som man inte säkert kan hålla. Som tur är så har han ett kalas som han nu helt plötsligt kan vara med på så det ordnar sig nog till det bästa.

Men nu..... ska jag sova.....

Kommentarer
Postat av: Stina

men du hade ju kunnat få vara med stina på fågelvägen så hade du sluppit sitta ensam o rädd på villovägen

2010-05-21 @ 05:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0