Lekkompaniet Mora

Jag måste bara lägga in lite om lekkompaniet i Mora som min kära vännina driver.

Som dom flesta vet i de här trakterna så finns det ett lekland för barn i Mora där barnen kan rasa runt och leka tills dom inte orkar stå på benen mer.( Jag som förälder är överlycklig att det finns ett sånt ställe. )
Lekkompaniet har klätterställningar och hoppborgar  och ruschikanor (så stavas det där jag kommer i från)
och även ett eget område för de minsta barnen. Lekkompaniet anordnar även barnkalas och det finns tre olika kalas rum att välja på. Sagorum, piratrum eller disco rum. Det är ett perfekt tillfälle att boka in sitt barns kalas där så tar lekkompaniet hand om hela kalaset med korv och glass och saft och godis påse. OCH LEK!!! och vi som föräldrar behöver inte städa eller hitta på lekar .... bara betala... men det kan det vara värt!!!


Nu är det så att till hösten så hade Carina på lekkompaniet tänkt anordna en barnprylsloppis. Om man är sugen på att hyra ett bord då och sälja av sina barnkläder eller leksaker och dylikt så är det bara att kontakta lekkompaniet.

Det är väl också ett perfekt tillfälle att i lugn och ro titta runt bland alla barnprylar i lugn och ro medan barnen leker. Vare sig du vill sälja eller vill fynda på loppis så kan ni surfa in på deras hemsida och hålla lite koll på exakt när denna loppis kommer att äga rum. www.lekkompaniet.se


Jag tänker självklart hyra ett bord och kanske bli av med några prylar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0