Less

näää..jag vill inte ha mer snuva nu... jag har gett mig på näs sprayen och då är det ta mig fan det värsta sorts medecin man kan ta. Det är så vidrigt att spraya upp nåt i näsan som antingen bara kommer halv vägs eller som kommer ner i svalget och smakar skit. Men nöden har ingen lag och jag har sprayat näsan full!!! Här ska botas och motas och kureras!!!!

Dagarna går segt just nu och jag känner mig lika seg själv.... men men.... DET GER SIG SNART!!! :)

Solen skiner ju i alla fall och grannen hugger ner björkar så det blir mer sol på oss och mindre pollen på vår gata!!! Det finns alltid nåt positivt att hitta bara man letar!!!

Och i kylen står en cola och väntar på mig. Och ciggen har jag ute...men chokladen saknas...HUR ska jag överleva????? (sagt med viss IRONI, BertaStina)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag håller med dig helt och hållet när det gäller nässpray.. VIDRIGT!!

2010-05-26 @ 20:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0