Måndag

Måndag igen nu då och en ny arbetsvecka. Denna vecka är jag ledig en hel dag!!!
Men nästa vecka blir det långledigt. Det ska bli skönt.
Var nästan sugen på att åka upp till norrland men jag får nog släppa den ideén eftersom sonen har ett visst ansvar numera att infinna sig på skolan. Det var lättare förr. Då kunde vi bara packa och åka när vi ville....

Men förhoppningsvis så dröjer det inte alltför länge innan jag är där igen. Jag vägrar vänta ända till sommaren...

Nä.. dags för dusch och handla lite mat och ett litet besök på Ullas tyger innan arbetspasset börjar. Ulla är så hjälpsam och låter en dra och slita i tyger tills man hittar det man vill ha. Just idag är jag ute efter lite tyll och något skirt och vackert...

Ha en bra vecka alla!!!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Synd att du inte kunde komma i veckan, nu när jag är sjukskriven och allt.... Synd att jag inte kan sitta på en buss så länge, då hade jag kommit till er.. eller.. det kanske jag kan när jag tänker efter, men jag är nog inte så roligt sällskap just nu, måste ju sitta och ligga en del

2010-05-11 @ 13:05:24
URL: http://mims1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0