Mors dag

Idag är det mors dag och jag vaknar upp till kramar och gratulationer.
Fast sen fortsätter vardagen helt plötsligt när jag kommer på att toan borde hinnas städas och pannkakor måste stekas innan jobbet väntar...
Men än så länge är det fortfarande mors dag och jag njuter av min blombukett och en kopp kaffe en liten stund till.

Har skickat iväg en liten present till min mor också och jag hoppas att den kommit fram till henne. Annars har hon nåt att se fram emot i morgon.
Men jag kan ju uppvakta henne på bloggen också...


MAMMA

En mamma är något vi alla har
Vissa är borta och vissa finns kvar

Vi håller henne väldigt kär
För utan henne vi vilsna är

Hon har fostrat och älskat oss hårt
Utan hennes visdom det hade varit svårt

Hon kommer när vi behöver henne som mest
Hennes ord är de som tröstar allra bäst

Så dessa ord är väldigt sanna
Vi älskar dig mest vår kära mamma


Grattis på mors dag kära mamma.
Hoppas du får en fin dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0