Nu ökar vi takten

Har precis avslutat telefon samtal med både stora syster och mamma och konstaterar att från och med nu... eller nyss så kommer tiden liksom att svischa fram. Jag ska jobba hela helgen och hela nästa vecka. Sen är det nån hopptävling som jag skulle försökt ta mig på för att äntligen få se mina häst tjejer in action. Och sen har jag lång arbetsvecka igen och sen ska Adam ha kalas och innan dess ska vi klämma in en fest på parken och sen är det helt plötsligt midsommar och då är det snart semester och då ska vi till borlänge och överallt  och .... helt plötsligt så har motor o musik festivalen varit och så börjar det bli mörkt på kvällarna igen och sen är det typ höst...... så just nu vill jag stanna tiden!!!!!

Som tur var så har jag väl inte fullt så mycket panik som det kanske låter som... ville bara sätta lite press på er andra också... Sov så gott! I morgon är det fredag!!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nu är det nog dax att tagga ner lite! Sommaren har ju inte ens börjat, så jag tycker att de där höst snacket kan vänta ett tag till.. =)

2010-05-29 @ 01:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0