Ny vecka

Oj så fort den här veckan gick då.
Nu är det redan måndag igen snart.
I helgen har vi varit i Rättvik på marknad. Vi åkte tidigt och var där lagom till marknaden öppnade. Inga fynd gjordes dock i år tyvärr.... bara det vanliga. Remmar, korv och strumpor...
precis som vanligt.

Har även firat av Ärtan som har fyllt år. Tårta och lite drink på det. Men en tidigt kväll för en gammal kossa som jag. Har sytt en dalahäst på beställning också. Jonna ville ha en rosa dalahäst så jag levererar så gott jag kan.

Och lagom till fredagen så fick jag nya mönster av min vackra pilla och lite tyg. Hon är väl för go!! (nu kan även jag sy en ko)

Borde nog börja ta upp beställningar innan jag helt lagt av med denna syssla. Det känns som om jag borde lämna symaskinen i fred ett tag nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0