Ny vecka

Ny vecka och massor att hålla reda på... läkar besök och extra timmar och planer för helgen och sånt....
Men jag ska börja min måndag morgon med lite kaffe och mys. Sen ska jag svira om och åka på en liten shoppingtur innan jobbet. Jag tänkte gå till Ullas tyg affär och botanisera lite bland tyger och sånt. Jag har inte riktigt lagt ner det här med Tilda än..... och jag har för mig att hon fått in lite nya vår färger.
Apropå det så har jag sett så snygga gardiner. Turkosa längder av okänt material. Det var så vårigt och vackert. Jag vill också ha...men var skulle man haft det... passar inte nånstans i detta hus i alla fall...

Näää.... mot kaffe koppen!! Ha en bra måndag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en fin måndag själv, hoppas kaffet smakade bra. Själv hann jag inte med morgonkaffet, för jag ställde klockan helt fel i går kväll. Ställde den på samma tid jag skulle börja arbeta, går som dåligt att komma i tid då elller hur. Hur tänker man?

2010-05-03 @ 12:22:10
URL: http://norranorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0