SOL

Solen har lyst hela dagen idag och jag har ätit alldeles för mycket mors dags tårta idag med och mycket annat så klart. Så som en rund liten bulle ska jag strax krypa ner i säng och läsa lite, tänkte bara slänga in ett litet inlägg först.
På pysselfronten händer det just ni ingenting men det kanske blir... det är så mycket annat just nu. Men imorgon ska jag tvinga mig själv att ha ett tvättstuge schema i alla fall. Och så måste jag väl hitta på någon kulinarisk rätt att äta förstås. För i morgon är jag ledig hela dagen och jag ska försöka ta vara på den. Jag ska inte ens titta åt soffan i morgon för jag ska absolut inte sova bort min dag.



nån som missat att jag gillar fjärilar....

Kommentarer
Postat av: jonna

Hoppas du får en riktigt härlig dag!

2010-06-01 @ 01:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0