Det krävs planering....

Nu krävs det verkligen planering för att ro hem allt detta som är på gång. Tack gode gud för internet och sökmotorer säger jag bara.....
Jag har nyss bokat in resa till Göteborg och hotell och resa upp till norrland och visst, jag erkänner, nog vore det enklare med körkort!! Men skam den som ger sig....
Grovplaneringen är gjord och om allt flyter på så får vi en toppen månad att se fram emot. Lite finjusteringar kvar här och där men i det stora hela så tror jag att det blev bra.
Men jag har upptäckt att man kan inte ta sig från Dorotea till Mora på en söndag i alla fall och det är ett problem som jag får ta tag i..... vi får helt enkelt åka på en måndag eller fredag.... det blir ett senare bekymmer.
Men som sagt, det är bokat och klart och det ska bli så kul att få ta med sig mamma på lite äventyr. Det kan hon behöva nu efter all dramatik som händer. Det blir några intensiva dygn men va fan.... man lever bara en gång...

Vi ska på Jul på Liseberg och jag har varit där en gång förr men då var inte sonen med. Men i år så ska han få uppleva riktig julkänsla och ljus och glitter och tomtar....
Fast han ser mest fram emot att få gå in på spökhuset och åka lite karusell....


Idag ska jag till världens bästa frisör. Hon heter Maria Nilsson och hon är helt underbart go och trevlig och ruskigt bra på det här med frisyrer!! Jag bokade en tid för länge sen och tänkte att jag har väl tid på mig att hitta på nåt kul men jag har som vanligt inte hunnit så nu sitter jag här bara några timmar innan och googlar och spanar på nya frisyrer.... för visst är det så .... ska man ändå gå till frisören så gör man det ordentligt....

Googlar vidare och ser om jag kan hitta nåt..... och måste komma ihåg att ta en före bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0