Glögg provning

Egentligen så skulle jag inte blogga om vår glöggprovning förrän jag hade fört över bilderna men sen blev jag tvär lat och orkar inte riktigt så jag bloggar ändå om vår glögg kväll...

Vi hade 7 olika sorters glögg och vissa smakade bara saftglögg och vissa var lite rivigare i smaken!
Lucia chokladglögg var som vanlig saftglögg- och inte ett dugg choklad smakade den men god
Blossa Romglögg- var stark men god tyckte jag (det var det väl bara jag och Jonna som tyckte)
Kiviks Äppelglögg- Den var riktigt hyfsad och helt ok
Blossa (?) Vitvinsglögg Citrus- Var jättegod
Sen hade vi en Whiskey glögg men den var bläää...
Året glögg från Blossa, Saffran- Var döäcklig
Men vad var den sjunde sorten...... eller hade vi bara sex sorter......hmmmmm....
Får väl kolla igenom kameran i alla fall då... suck!

Roligt hade vi i alla fall och glöggen försvann snabbt.
Lite sällskaps spel hann vi med och så många skratt så mitt huvud värkte dan efter...(hmmm..eller var det glöggen?)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja det blev en lyckad kväll 

för glögg provning

2010-11-24 @ 18:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0